Konsultacje Programu Współpracy Gminy Myślibórz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2021-2023.
OGŁOSZENIE
z dnia 12 listopada 2020 roku
Na podstawie uchwały Nr X/48/2011 Rady Miejskiej w Myśliborzu z dnia 29 marca 2011 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
ZAPRASZAM
wszystkie organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, mające siedzibę lub działające na terenie gminy Myślibórz do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu „Programu Współpracy Gminy Myślibórz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2021-2023”. Konsultacje trwają od 13 listopada 2020 r. do 19 listopada 2020 r. i odbywają się w formie zgłaszania pisemnych uwag do treści projektu Programu na formularzu do zgłaszania uwag. Treść projektu programu i formularz do zgłaszania uwag znajdują się na stronie internetowej myslibórz.pl (zakładka organizacje pozarządowe) oraz są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myśliborzu ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 parter - Biuro obsługi Interesanta. Wypełnione formularze należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do 19 listopada 2020 roku na:
- adres siedziby Urzędu Miejskiego w Myśliborzu, 74 – 300 Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 lub do skrzynki podawczej wystawionej w urzędzie,
- adres poczty elektronicznej mysliborz@mysliborz.pl