Szanowni Państwo,
od 1 stycznia 2025 r. administracja publiczna w Polsce zaczęła stosować e-Doręczenia, które
w perspektywie roku zastąpią m.in. listy polecone w korespondencji z urzędami.
Z tym dniem Urząd Miejski w Myśliborzu aktywował swoją skrzynkę e-Doręczeń.
Rok 2025 będzie rokiem obowiązywania przepisów przejściowych, w którym ta forma komunikacji będzie promowana i udoskonalana.
E-Doręczenia to usługa, która umożliwia wysyłkę, odbiór i przechowywanie korespondencji online.
Od zwykłej poczty elektronicznej różni się tym, że jest to tak zwana usługa zaufania, a więc gwarantuje bezpieczeństwo i pewność skutków prawnych. Wiadomość wysłana z adresu do e-Doręczeń ma taki skutek prawny jak list polecony za potwierdzeniem odbioru.
Urząd Miejski w Myśliborzu aktywował swoją skrzynkę e-doręczeń, jej adres to:
AE:PL-21257-21297-URFTV-18
Złóż wniosek o utworzenie adresu do e-Doręczeń
Pierwszym krokiem jest założenie przez Państwa adresu i wpisanie go do bazy adresów elektronicznych (BAE). W tym celu – jeśli chcesz korzystać z usługi e-Doręczeń należy złożyć wniosek o założenie adresu do e-Doręczeń przez Internet na stronie https://www.gov.pl/web/e-doreczenia