Konsultacje Programu Współpracy Gminy Myślibórz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2024-2026.
OGŁOSZENIE
z dnia 15 listopada 2023 roku
Na podstawie uchwały Nr X/48/2011 Rady Miejskiej w Myśliborzu z dnia 29 marca 2011 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
Z A P R A S Z A M Y
wszystkie organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
mające siedzibę lub działające na terenie gminy Myślibórz
do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu
„Programu Współpracy Gminy Myślibórz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2024-2026”
Konsultacje trwają od 15 listopada 2023r. do 22 listopada 2023r.
i odbywają się w formie zgłaszania pisemnych uwag do treści projektu Programu na formularzu do zgłaszania uwag.
Treść projektu programu i formularz do zgłaszania uwag znajdują się na stronie internetowej mysliborz.pl oraz są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myśliborzu ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 parter - Biuro Obsługi Interesanta
Wypełnione formularze należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie
do 22 listopada 2023 roku na:
- adres siedziby Urzędu Miejskiego w Myśliborzu, 74 – 300 Myślibórz ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 lub do skrzynki podawczej wystawionej w urzędzie,
- adres poczty elektronicznej oks1.umig@mysliborz.pl