Dodatkowe wymogi dot. ubiegania się o dofinansowanie w ramach Konkursu Grantowego: „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Gmina Myślibórz złożyła wniosek o dofinansowanie w ramach Konkursu Grantowego „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Na etapie weryfikacji koniecznym okazało się uzupełnienie danych zawartych w oświadczeniach. Wobec tego rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczniowie pełnoletni, którzy złożyli oświadczenia zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów:
- dokument potwierdzający fakt zatrudnienia wskazanego członka rodziny w funkcjonującym niegdyś PPGR, np. świadectwo pracy, legitymacja, umowa o pracę, wypowiedzenie umowy o pracę, pasek płacowy itp. (Osoby, które wcześniej dostarczyły zaświadczenia o zatrudnieniu nie muszą robić tego ponownie)
- dokumenty potwierdzające pokrewieństwo dziecka/ucznia pełnoletniego ze wskazanym członkiem rodziny zatrudnionym w funkcjonującym niegdyś PPGR - kopie odpisów aktów urodzenia wystawionych po 2014 roku, wskazujących na pokrewieństwo w linii prostej bądź inny dokument potwierdzający ten fakt (Odpisy aktów urodzenia wystawione przed 2015 rokiem uznawane są za nieważne),
- dokumenty potwierdzające miejsce zamieszkania dziecka/ucznia pełnoletniego na terenie miejscowości, w której funkcjonowało PPGR, np. legitymacja szkolna, rachunek za media itp. (Dotyczy uczniów uczęszczających do szkoły znajdującej się w gminie innej niż Gmina Myślibórz. Należy wziąć pod uwagę, że miejsce zameldowania nie jest zawsze równoznaczne z miejscem zamieszkania. Koniecznym jest udokumentowanie miejsca zamieszkania),
- dokument potwierdzający, że dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymał/o na własność bądź w drodze użyczenia sprzętu komputerowego w ramach projektu „Zdalna Szkoła” bądź w ramach akcji Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - zaświadczenie wystawione przez szkołę/ARiMR (Dotyczy uczniów uczęszczających do szkoły znajdującej się w gminie innej niż Gmina Myślibórz. Jeżeli sprzęt, który był w posiadaniu ucznia na zasadzie użyczenia, ale został zwrócony to uczeń jest uprawniony do ubiegania się o pomoc w ramach Konkursu Grantowego – Granty PPGR).
- zgoda na weryfikację danych wskazanych w oświadczeniu przez Gminę i inne podmioty biorące udział w projekcie, w ramach rejestrów publicznych stanowiących zasób własny Gminy lub innych podmiotów publicznych w celu zweryfikowania danych zawartych w przekazanym oświadczeniu (Załącznik nr 1 – dostępny na stronie internetowej www.mysliborz.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu w Biurze Obsługi Interesanta).
Powyższe dokumenty są niezbędne do ubiegania się o dofinansowanie, a niezłożenie ich może skutkować odrzuceniem wniosku uznanego za niekompletny. W związku z tym wnioskodawcy zobowiązani są do przedłożenia ww. dokumentów do dnia 30 grudnia 2021 roku do godziny 15:00 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
Informacji w sprawie udziela:
Referat Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych
tel. 95 747 60 51, e-mail: ue.umig@mysliborz.pl
Informacja sporządzona przez:
/-/ Anna Wesołowska
Referat Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych